نام و نام خانوادگی: آقای بابائی
شرکت: ملامین یزد گل
تحصیلات: دیپلم
  پدرم یک فرد بسیار منضبط و اهل قلم و فرهنگ و در عین حال کاسب بود و ما شرکت ساختمانی داشتیم و همه خانواده درگیر این کار بودیم و مرا نیز از 6 سالگی درگیر این کار کرده بودند به طوری که تمام تعطیلات تابستان را در شرکت کار می کردم و در همان سن 10-9 سالگی به این نتیجه رسیدم که باید سعی کنم که بهترین باشم، در سن 17 سالگی دیپلم گرفتم و در زمان سربازی در تهران کار ساختمان سازی می کردم  و تا کنون نیز ادامه دادم و در کنار این کار اولین کارخانه ظروف ملامین را در 20 سالگی در شهر خودم یزد تأسیس کردم که آن هم در زمان خودش از سطح بالایی برخوردار بود.
خداوند به من قدرتی داده که اصلا َبه شکست فکر نمی کنم و نمی دانم شکست چیست و همیشه خودم را فرد توانمند و سازنده ای می دانم که اگر الان هم هیچ چیزی نداشته باشم و بخواهم از صفر شروع کنم در هر محیطی که باشم می توانم.

در حال حاضر مدتی است که آب خوردنی خوبی نداریم و جامعه ما هم یک جامعه پولداری نیست که بتواند بطریهای آب را بخرند و استفاده نمایند و قطعاَ آب بطریها هم کیفیت این آب را ندارند روی این اصل شرکت به این فکر افتاد که بیائیم یک کار بهتر ومفیدتری را روی خط تولید بیاوریم وکلاَ دانش اولیه آن از بایرل آلمان است ولی ما دو سال پیش به این فکر افتاده بودیم که این را برای جامعه و مردم خودمان انجام دهیم و آن را تولید کنیم که این پارچ و پیک نیک را داخل همان مخزن می گذاریم و300 لیتر آب را تصفیه می کند بطوری که آب 100 % گوارا و سبک و بدون املاح مضر مانند سربهای سنگین ،گچ، اهک و کلر را بدون اینکه خواص آب را بگیرد به ما می دهد و خیلی هم اقتصادی هست چون تقریباَ برای تصفیه هر لیتر آب یک ریال هزینه بر می دارد که هر عدد فیلتر آن 900 تومان و خود پارچ با یک فیلتر 6500 تومان است که شما می توانید 8هفته ازاین آب بخورید و من این کاررا هم خدا پسندانه و هم اقتصادی برای تشکیلاتم و همچنین برای جامعه ام می دانم و این هدفها و انگیزه ها را دنبال کردم و اول خدا و بعد اقتصاد خودمان و مردم را در نظر گرفتم واینها باعث شد که من به دنبال این کار بروم و آنرا هر چند که کار پر زحمت و سختی بود را انجام دهم و با افتخار بتوانم آنرا تولید بکنم و خدمتی را برای جامعه ارائه دهم  و در مورد فلاسک ها هم اگر ملاحظه کنید می بینید که آن قطعاَ از نمونه های خارجی اش ارزشمند تر و با کیفیت تر است.

من قبل از شرکت یزد گل، وقتی به فروشگاههای بزرگ در اروپا می رفتم می دیدم که فروشگاههای آنها چقدر با ما فرق دارد و چقدر زیباتر و پر رنگ تر هستند در حالیکه این رنگ و زیبایی در فروشگاههای ما اصلاَ وجود نداشت و اگر انسان کمی بصیرت می داشت می فهمید اینها بواسطه کیفیت کالاهای آنهاست و آنها هم علم و امکانات داشتند درحالیکه ما آنرا خیلی ضعیف وناقص داشتیم که من آنرا تکمیل کردم و اینها باعث شد که من این ایده ها را بدهم. تنوع کار خیلی زیاد است ما آنها را بر اساس نیاز رده بندی کردیم مثلاَ در مورد همین فلاسک بارها در دست کشاورزان فلاسک ژاپنی دیدیم که ورق فلزی آن زنگ زده و به حالت زشت و غیر بهداشتی در آمده و آنها هنوز از آن استفاده می کنند در نتیجه ما می دیدیم که یک کالای پر مصرفی است و اگر آنرا با کیفیت خوب تولید بکنیم و در اختیار مردم بگذاریم خیلی از خروج ارز جلوگیری کردیم. در مورد آبکش و فلاسک های یک نفره نیز به همین صورت است.
آبکش هایی که تولید کردیم که هم از نظر بهداشتی و هم کیفیت در رده بالایی است که بعد از آن هم پارچ و لیوان و جا یخی و گلدان را تولید کردیم که این سه قطعه با هم بود برای اینکه وقتی مردم آنرا روی میز یا سر سفره می گذارند با هم دیگر زیبا باشند .

طراحی ظروف را ما خودمان انجام می دهیم و تا این طرح به نتیجه نهایی خود برسد خیلی روی آن بررسی کردیم و تقریباَ کارنهائی از زیر ذره بین رد می شود و بعد آن را تولید می کنیم تولیدات ما از تنوع خوبی برخوردار است و در دنیا فقط تعداد محدودی کارخانه هستند که از نظر کیفیت کالا رقیب ما به حساب می آیند و ما ظروف جدید دیگری را بنام رویال طراحی کردیم که در خط تولید است و در دنیا رقیبی ندارد که این یکی از افتخارات ماست.

سیستم مالیاتی کشور ما یکی از معضلات است که در هر صورت مالیات خود را می خواهد اگر چه سرمایه اولیه با وام یا قرض تهیه شده باشد.