جهان کارگاه خلاقیت ماست

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

جسور!!

هیچ چیز به اندازه ی خلاقیت، مردم را سخاوتمند و شادمان و سرزنده و جسور و شفیق نمی کند.
انسان خلاق، بی اعتنا به "ستیز" و "گرد آوری مال و منال" است.
برندا اولاند

۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰
ابراهیم

لاله

دیروز به امید وصال و نظاره گل های لاله به سمت بوستان لاله توشه ای اندوخته و سفری در پیش گرفتیم و در نهایت چیزی که عایدمان شد در عکس زیر آورده شده است:

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
ابراهیم

نگران

+باید نگران بود. هرچه قدر هم بخواهیم ساده از کنارش بگذریم، نمی شود. کمی بیندیشیم، در می یابیم که این تلاطم چه اثرات سوئی خواهد داشت. برخی با این کارهای کاذب سودهای آنچنانی نصیبشان می شود اما اکثریت ضرر می کنند. تیشه به ریشه ی تولید داخلی زده می شود. سرمایه ای که باید صرف تولیدات داخلی شود، روی پول سرمایه گذاری می شود "باید نگران بود"

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
ابراهیم

Kids

۳ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰
ابراهیم

اعوجاج احوالات

+یکی از ویژگی های آدم اینه که گاهی وقتا بدون دخالت عوامل خارجی، حالش خیلی خوبه و بر عکس بعضی وقتا بدون دلیل غمگینه. البته نه اینکه عوامل خارجی اثر نداشته باشند. در واقع انگار هزاران اتفاق خوب و بد هست و بستگی داره ما از کدوم منظر به اونا نگاه کنیم. اگه به اتفاقای خوبش فکر کنیم، حالمون هم خوبه و اگه به اتفاقای بدش فکر کنیم، حالمون گرفته میشه. در واقع خوشحالی ما بیشتر منشا ذهنی داره تا منشا خارجی

++احساسات و نیازها اگر بد بودند در وجود انسان قرار نمی گرفتند. حالا برخی ها که به قولی آن حیوان چهارپایشان از پل عبور کرده سرستیز با این احساسات و نیازها پیدا کردند. از طرفی هم جامعه و شرایط اجتماعی مختلف باعث شده که نشه به راحتی ابرازشون کرد یا موقعی بشه که دیگه کار از کار گذشته باشه. اینه که چالشی ترین سوال برنامه پرطرفدار پرسیدن این سوال میشه که "عاشق شدی؟"!!

+++نمیدونم چه جذابیتی واسه بچه ها دارم که همیشه هم سن و سالای خودشونو ول می کنن میان سراغ من که بریم بازی :)))




۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابراهیم

تقویم شمسی