مورد یک: همیشه بدترین روزا واسم روزای بعد از امتحانا بودن. به محض اینکه امتحانا تموم میشه، تحت شدیدترین فشارها و کمبود وقت باید پروژه انجام بدی و از قضا پروژه ها هم سرلجبازی افتاده و هی جواب نمیدن!!! بعدش باید هی تلاش کنی هی تلاش کنی تا بتونی جمعش کنی! خدا را شکر پروژه ها بالاخره امروز تموم شدن و اگرچه این پروژه را کامل انجام نداده بودم ولی ایده ای به کار برده بودم که استاد خوشش اومد بر خلاف پروژه ی بقیه!! و ما هم به خاطر این موضوع و تموم شدن پروژه ها در پوست خود نمی گنجیدیم:))

مورد دو: اصلا باور کردنی نیست که عمر این وبلاگ داره داره به دو سال میرسه! انگار همین دیروز بود که وبلاگو را راه انداختمو و از سر ذوق روزی 10 تا پست میذاشتم!!! هرچی جلوتر میریم زمان زودتر میگذره!

مورد سه: هیچ موقع امید و انگیزتونو از دست ندین که اگر از دست بره دیگه هیچی معنا نداره حتی اگر بهترین و ایده آل ترین زندگی را داشته باشین!! کاش بتونم امید و انگیزمو حفظ کنم!

مورد چهار: از اونجا که آدم بصری هستم، دوست دارم پستا عکس داشته باشه:)) خب دعوتتون می کنم که عکسای زیر را ببینید:)