اوایل که وبلاگو درست کردم خیلی وقت میذاشتم تا مطالب خوب و دست اول بذارم. حتی بعضی از پستام ترجمه محتوای سایتای خارجی بود. بعدش کمتر وقت گذاشتم و الان تقریبا فکر می کنم فقط پستای مربوط به خودمو بذارم و هر موقع که دلم تنگ شد بیام اینجا.

وبلاگایی که دنبال می کردم و حتی یک دفعه هم به وبلاگم سر نمیزدند دیگه دنبال نمی کنم.

توی فضای مجازی فعالیت دارم ولی ترجیح میدم وقتی که میذارم درآینده برام منفعت داشته باشه که وبلاگ اینطوری نیست به خاطر همین خیلی فعالیت ندارم اینجا ولی در حال راه اندازی چند تا سایت هستم.

جاتون خالی یه سفر رفتیم شمال.جنگل بکر و آبشار خیلی قشنگی که امشب یا فردا عکس هاش را به صورت رمزدار میذارم توی وبلاگ

به آینده خیلی امیدوارم. شما هم امیدوار باشید. خوشحالم که تا حالا هرچی به دست آوردم براش زحمت کشیدم و از جاهای پایین رشد کردم. وقتی برای چیزی زحمت کشیده باشی براش ارزش قائل میشی.

خدایا شکرت

نظر بذارید خوشحال میشم حتی شما ...

شوخی کردم اجباری نیست نخواستید نظر نذارید :))