سلام خدمتتون

هر موقع که چند وقتی اینجا پست نمیذارم، ادامه دادنش برام سخت تر میشه . بعضی وقتا اصلا حال و حوصلش را ندارم .بعضی وقتا هم احساس می کنم حتما باید یه پستی بذارم. (امشب از اون وقتاست)

نوعی نوشتن که از پاتریک خان یاد گرفتم ، موردی نوشتن هست که با کسب اجازه از محضر پاتریک خان، اینجا ازش  استفاده می کنم

1-کارآموزیم تموم شد و دنبال گرفتن نامه ی ساعات کارآموزی هستم

2-بعد از دو سه هفته استرس و فشار، پروژه ی کارشناسیم را تکمیل کردم. هم ساختش تموم شد و هم گزارش اون، که دیروز برای اساتید داوری فرستادم

3-دارم اظهارنامه ی پروژم را برای ثبت اختراع تکمیل می کنم

4-از 27  وارد مقطع ارشد میشیم و الان مشغوله کارای ثبت نام هستیم .

5-ایده ی ساخت یه مستند به ذهنم اومده که اگه خوب ساخته بشه ،  به خیلیا کمک زیادی می کنه .(تجربه ی ساخت مستند ندارم ولی ایده به درد بخور دارم)

6-نزدیک 10 خط نظرمو در مورد مطالب یکی از وبلاگا نوشتم ولی پاکش کردم. شاید یه پست جداگانه در پاسخ به مطلب ایشون بذارم.

7-توی این مدت مطالب وبلاگایی که دوست داشتم را میخوندم

8-یه قانونی هست که خیلی جاها صادقه و یه پست در موردش میذارم . اولش با ...Have  شروع میشه

.

.

.

اگه مورد دیگه ای به ذهنم اومد، اضافه می کنم...

از بین دنبال کنندگان عزیز اگه کسی از مطالبی که میذارم خوشش نمیاد میتونه بدون دغدغه دیگه این وبلاگ را دنبال نکنه